Home / Noutati / Travel Brands devine Dertour Romania si vrea sa aduca turisti straini in Transilvania si Delta Dunarii

Travel Brands devine Dertour Romania si vrea sa aduca turisti straini in Transilvania si Delta Dunarii

Travel Brands devine Dertour Romania si vrea sa aduca turisti straini in Transilvania si Delta Dunarii
Din aceasta luna, Travel Brands face parte din grupul german Der Touristik, operator al brandului Dertour si una dintre cele mai mari companii de turism din lume. Der Touristik a preluat afacerile din turism ale Eurolines, companie controlata de omul de afaceri Dragos Anastasiu. Germanii vor încerca sa aduca turisti straini în Tansilvania si Delta Dunarii.
Tranzactia a fost autorizata de catre Consiliul Concurentei si finalizata conform planificarii, iar prin acest pas, Der Touristik Group, care are sediul central in Koln, se extinde pe piata romaneasca direct in postura de lider de piata.  „Travel Brands reprezinta o companie de top, iar toti cei 400 de angajati pe care ii preluam un atu pentru activitatile si planurile noastre din Europa de Est. Suntem foarte motivati cand vine vorba de realinierea ideii de vacanta pe piata romaneasca. Ii sprijinim cu toata puterea si resursele Grupului nostru. Utilizarea brandului Dertour in Romania atat pentru retail, cat si pentru turoperare ne va consolida cu siguranta pozitia pe piata locala de travel”, spune Soren Hartmann, CEO al DER Touristik Group.

Der Touristik e parte a grupului german Rewe, care mai detine in Romania lantul de supermarketuri Penny Market. Din 2012, germanii se dezvolta constant pe plan international si sunt astazi activi in 16 tari europene, operand 27 de destinatii proprii.

Transilvania si Delta Dunarii, tintele de incoming ale Dertour Potrivit CEO-ului Soren Hartmann, compania urmareste sa promoveze destinatii din Transilvania, mai bine deservita de reteaua de infrastructura, si Delta Dunarii, unde se utilizeaza barci si mai putin masini, iar Tulcea are o sansa in plus de revitalizare a aeroportului din oras.

„E destul de complicat, trebuie sa discutam cu oamenii sa le spunem de ce sa aleaga Romania in loc de Turcia, Spania, sau Bulgaria. Deocamdata aducem cetateni germani pe litoral”, explica Hartmann, care sustine ca „Travel Brands este o companie bine pozitionata: este turoperator, detine retea de distributie, are propriul operator de incoming, precum si o divizie de business travel. Putem asigura cu succes clientilor nostri sprijin in intregul proces de calatorie, pentru o vacanta perfecta”, explica Hartmann.

Travel Brands are deja potrivit lui Cosmin Marinof managing director al companiei 80 de agentii, plus inca trei care se vor deschide in urmatoarele luni. Dertour Romania are la dispozitie 19 destinatii cu focus pe zona Mediterana, Grecia, Turcia, Cipru, Spania, dar si Egipt si destinatii exotice, precum Thailanda cu 35 de plecari sau Bali unde s-au cumparat deja 15 plecari.

Detalii, pe Economica
joi, 31 octombrie 2019, 398 afisari
perfect-tour.ro

Cautare avansata

Gaseste rapid adresa si harta unei locatii

Cele mai noi evenimente

    Nu sunt evenimente recomandate!

Cele mai noi stiri